Polityka zwrotu I anulowania

Prawo do zwrotu

Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego produktu, możesz oczywiście odesłać go, a my zwrócimy koszty. Okres zwrotu wynosi 14 dni po otrzymaniu towaru. Należy jednak pamiętać, że możemy zwrócić tylko te produkty, które są nieotwarte i nieużywane. W przypadku zestawów upominkowych obowiązuje integralność poszczególnych produktów (patrz „Jak działają zwroty?”).

Jak długi jest okres zwrotu produktów?

Okres zwrotu wynosi 14 dni od otrzymania towaru.

Produkty są uszkodzone, co mogę zrobić?

W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że pomimo starannego przygotowania opakowania zdarzają się wypadki, co może również prowadzić do uszkodzenia opakowania i produktów. W takim przypadku prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: info@ava-may.pl . Abyśmy mogli szybciej rozwiązać ten problem, prosimy o dołączenie zdjęcia uszkodzonego produktu.

Jak działa zwrot?

  1. Skontaktuj się z nami - Aby zwrócić nam zamówienie, skontaktuj się z nami za pomocą przycisku pomocy w prawym dolnym rogu naszej witryny. Wybierz powód „Zapytanie ogólne” i wypełnij formularz, wybierając jako powód kontaktu Informacje dotyczące zwrotu i zwrotu kosztów.
  2. Prześlij nam swoją paczkę wraz z formularzem zwrotu - po otrzymaniu Twojej wiadomości przekażemy Ci wszystkie instrukcje dotyczące zwrotu i otrzymasz od nas etykietę zwrotną. Zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza zwrotu zawierającego szczegóły zamówienia. 

    Ważne: wydrukuj to po wypełnieniu i załącz do paczki, którą odeślesz do nas.

Kiedy otrzymam pieniądze?

Pieniądze zostaną odesłane, jak tylko przetworzony zostanie zwrot. Kwota zostanie zwrócona na konto lub kartę użytą do dokonania zakupu. Pamiętaj, że przetwarzanie zwrotów kart kredytowych może potrwać dłużej. Postaramy się załatwić wszystko jak najszybciej, ale przetwarzanie płatności w poszczególnych bankach może potrwać dłużej.

Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami, klikając przycisk pomocy.

Dziękujemy!